Saker du inte visste att du ville veta

Det finns saker som människor alltid innerst inne undrat över men aldrig vågat eller kunnat ta reda på, nu finns vi där för er! Nu kommer svaren på allt ni någonsin inte undrat över (och kanske även sånt ni faktiskt har undrat över, kom gärna med förslag om vad ni vill att vi ska ta reda på).Vilka är då era riddare i vita rustningar? Jo, nu ska ni får höra, vi är Lo och Camilla och vi har mycket tid i våra liv att fylla. Två sextonåriga (snart sjutton*) tjejer som drömmer om att underhålla och upplysa världen runt omkring oss. I framtiden kommer vi att berätta saker som ni inte visste att ni ville veta. Men tro oss, ni vill!


Kommentarer
Postat av: Klokhet

Jag säger bara äntligen! Jag har massor av saker jag vill veta

1. hur många t-banevagnar äger SL?

2. Hur lång tid tar det att gå till Ryssland?

3. Kan man klättra uppför Eifeltornet?

4. Varför stänger min stereo av sig ibland?

5. Hur kan mobilen veta vad klockan är när den är avstängd?

6. Skulle min ipod funka om jag använde den i rymden?





MEN eftersom jag är så outgrunderligt klok antar jag att jag måste begräna området lite. Och då vill jag veta det här:



1. Stämmer det att man om man äter 15 oliver sedan tycker om dem? dvs om man ogillat dem innan

2. Hur får Subway sina cookies att bli så mysigt sega men ändå ha en sån fin form?

3. Hur många blanka plankor är det i Umeå busstations tak?

4. Vad är det där kletiga i Wienerbröden?

5. När har Hammarskolan öppethus?



/En som väntar på svar

2009-02-10 @ 20:15:02
Postat av: Detschern

Hur mycket pengar lägger du på bussresor om du betalar 180kr i veckan i 3 år?

2009-02-13 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0