Saker du inte visste att du ville veta goes födelsedagsfirande

Idag är en speciell dag. Idag är nämligen den dag då en av oss blir gammal och grå. Av den anledningen vill jag, Camilla, ge den numera sjuttonåriga Lo något att glädjas åt. Detta i form av skönsång. Så utan skam i kroppen ger jag nu Lo, och resten av er eftersom vi gillar att dela med oss här i livet, den här videon:



Det jag vill säga är helt enkelt: GRATTIS LO!
(Förresten Lo, ballongen i videon är en av våra sparade eftersom alla andra är försvunna, men jag tog den röda för din skull)

Kommentarer
Postat av: snart 70

Haha, det här var precis vad jag behövde.

TACK





Postat av: slemmigpåånie

HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAAAAAAAAA



Jag kräver att du sjunger för mig på min födelsedag också!!!! XD

2009-02-25 @ 20:11:14
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0